راهنماي ثبت شركت

معرفي برند ها و شركتهاي معتبر و آموزش های جذاب از سراسر وب

راهنماي ثبت شركت

۹ بازديد

سامانه ثبت شركتها

در گذشته امور مربوط به ثبت شركت ها به صورت ابتدايي و دستي صورت مي گرفته است .
اداره ثبت شركت ها براي سهولت در خدمت رساني به متقاضيان امور ثبتي ، تسريع در انجام پروسه ثبت و تغييرات و سازمان دهي بهتر ، سامانه ثبت شركتها را ايجاد كرد كه از اين طريق ، ثبت و پيگيري پروسه كاري به صورت اينترنتي نيز امكان پذير شده است .

اداره كل ثبت شركت ها و موسسات غير تجاري يك سامانه كامل براي انجام كليه امور ثبتي شركت ها طراحي كرده است .
خدماتي كه در اين سامانه ارائه مي گردد كلي و همه جانبه است و اگر با قوانين و دستورالعمل هاي اجرايي در اين سامانه آشنايي كافي داشته باشيد مي توانيد امور ثبتي خود را به راحتي پيش ببريد .

ما در اين مقاله قصد بر آن داريم تا شما متقاضيان گرامي را بيشتر با سامانه ثبت شركتها ، بخش هاي مختلف اين سامانه و خدماتي كه در آن ارائه مي شود آشنا كنيم .
مؤسسه حقوقي ونك با بيش از ۲۰ سال تجربه و بهره گيري از نخبگان و كارشناسان مطرح در حوزه ثبتي كليه اين خدمات را از صفر تا صد براي شما متقاضيان گرامي انجام مي دهد .
براي اطلاعات بيشتر در مورد ثبت شركت ، كليه امور ثبتي و مشاوره رايگان با كارشناسان حقوقي از طريق راه هاي ارتباطي كه در سايت وجود دارد ، در ارتباط باشيد .

خدمات سامانه ثبت شركتها

اين سامانه در برگيرنده كليه امور ثبتي مربوط به شركت ها و ثبت تغييرات و … مي باشد در اينجا به طور كلي شما را با محدوده خدمات الكترونيك اين سامانه آشنا مي كنيم و بيشتر به آن مي پردازيم .

قابل توجه است كه انجام كليه امور ثبتي در صورت رعايت نكردن يا ندانستن ضوابط در مراحل ثبت ، شما را با ضرر هاي مالي بسياري رو به رو خواهد كرد و ممكن است شما تا چندين سال بعد هم متوجه آن نشويد .
ثبت انواع اشخاص حقيقي و مؤسسات غير تجارتي و كليه خدمات ذيل تا رسيد پذيرش اينترنتي و ورود اطلاعات آنها نيز در سامانه ثبت شركت ها صورت مي گيرد .

سهامي عام
سهامي خاص
مسئوليت محدود
مؤسسات غير تجاري
افتتاح شعب شركت و نمايندگي خارجي
شركت تعاوني
شركت تضامني ، مختلط سهامي و غير سهامي ، نسبي
صندوق سرمايه گذاري
اساسنامه هاي مصوب و نمونه

ثبت تغييرات در سامانه ثبت شركتها

كليه امور تغييراتي شركت ها كه من جمله آن ها تغييرات در اساسنامه ( كه شامل تغيير آدرس ، تغيير يا الحاق به موضوع ، تغيير نام و … مي باشد ) ، هيئت مديره شركت ، حق امضاء و … در كنار تكميل اطلاعات تغييرات ، پذيرش اينترنتي از صفر تا صد در اين سامانه انجام مي شود .

پلمپ دفاتر

پلمب دفاتر قانوني
افرادي كه قصد اخذ كارت بازرگاني و يا ارائه اظهارنامه مالياتي دارند نيز با تكميل مدارك و اطلاعات مورد نياز در اين سامانه مي توانند با طي مراحل مربوطه و پرداختي هاي نه چندان از اين خدمت سامانه بهره مند شوند.

نقل قول : راهنماي ثبت شركت

ثبت دفاتر تجارتي
متقاضي ثبت دفاتر تجارتي اعم از اشخاص حقيقي و حقوقي پس از پايان عمليات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شركتها اين امكان براي آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمديد يا ابطال دفتر تجارتي اقدام نمايند .

انتخاب سه گروه فعاليتي كه بايد در دفاتر تجارتي ثبت گردد و همچنين متقاضيان واردات و صادرات كه به عنواني در تجارت خارجي فعاليت مي كنند نيز بايد از اين سامانه اقدام نمايند .

كليه اين امور به صورت اينترنتي و از طريق اين سامانه صورت مي گيرد و به مراجعه حضوري شما نيازي ندارد .
البته متقاضي پس از اطمينان حاصل كردن از درستي و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مداركي كه اداره ثبت شركت ها از شما درخواست مي كند پست نماييد كه البته در برخي موارد نياز است كه حضوراً به اداره مراجعه كنيد .

ثبت دفاتر تجاري

تعيين نام

در اين بخش هر آنچه كه بايد در رابطه با تعيين نام شركت ها ، شرايط و ضوابط و دستورالعمل هاي آن بدانيد ، عنوان شده است .
قسمت تعيين نام در سامانه ثبت شركتها مشتمل بر چندين شاخه مي باشد .
متقاضيان ثبت شركت ها مي توانند از طريق اين بخش از سامانه تمامي اطلاعات قانوني در نام شركت ها را آگاهي پيدا كنند .

من جمله آنها راهنماي حقوقي ، راهنماي ورود اطلاعات در حوزه تعيين نام ، قوانين و ممنوعيت هاي بكار گيري از اسامي ، دستور العمل تعيين نام ، عناوين و اصطلاحات بيگانه ، آيين نامه هاي اجرايي ، اصلاحيه ها و در آخر ليستي از نام هاي رد شده و تاييد شده در فرهنگ لغت هاي مورد تاييد مي باشد .

مشاوره سامانه ثبت شركتها

شما ميتوانيد جهت اطلاع بيشتر از نحوه سامانه ثبت شركتها و همچنين مشاوره در زمينه هاي ثبت شركت ، ثبت برند تجاري ، ثبت تغييرات شركت و ديگر امور ثبتي ، با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس حاصل فرماييد .

نقل قول : راهنماي ثبت شركت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.