آرشیو آبان ماه 1400

معرفي برند ها و شركتهاي معتبر و آموزش های جذاب از سراسر وب

راهنماي ثبت شركت

۷ بازديد

راهنماي ثبت شركت

ثبت شركت از مهمترين اقدامات براي شروع يك كسب و كار قانوني ، رسمي و هدفمند مي باشد چنانچه امروزه ارزش و اعتبار در ميان مشتريان بيش از پيش مورد توجه است .

 

مديران كسب و كار مي توانند از اسم شركت براي كسب شهرت ميان مردم استفاده كنند و به تبليغ كار يا خدمات خود بپردازند اما بايد در نظر داشت كه براي جلوگيري از سوء استفاده ديگران و درج نام بر روي محصولات ، بايد اقدام به ثبت برند تجاري نمايند .

 

متقاضيان متناسب با شرايط مذكور جهت تسريع در رسيدن به اهداف ، چه ترفيع و بهبود وضعيت اقتصادي و اجتماعي شان باشد چه كسب سود و تقسيم آن ميان شركاء ، بايد شركت مورد نظر را به درستي انتخاب نمايند .

 

كارشناسان مجرب سامانه  ثبت  شركت نيك با در نظر گرفتن شرايط هر متقاضي ، بهترين گزينه را پيشنهاد مي دهند و پس از سپردن كار خود به موسسه ، به واسطه تجربه در امور ثبتي بيش از دو دهه ، به سريع ترين شكل ممكن پرونده را به آگهي ختم مي نمايند .

 

در اين مقاله قواعد اساسي مربوط به ثبت شركت ، تعيين نام شركت ، كليات مراحل ثبت شركت و مهم ترين موارد مرتبط را توضيح خواهيم داد .
البته لازم به ذكر است اين قوانين به و صورت كلي است و هر نوع شركت با سايرين متفاوت مي باشد چنانچه در نام شركت ، تكميل مدارك و تنظيم اوراق شركت ها ، اختلاف هاي اساسي وجود دارد .

 

 

 

مراحل ثبت شركت

۷ بازديد

 

  پيش از آنكه مراحل ثبت شركت را شرح دهيم ، بهتر است با معنا و مفهوم حقوقي و قانوني آن نيز آشنا باشيد كه به اختصار توضيح خواهيم داد .

لزوم آگاهي از اين تعابير در آن است كه به كاركرد هاي هر يك از اين شركت ها آگاه شويد و از ضرر و زيان هاي احتمالي ناشي از اين تصميم اشتباه پيشگيري كنيد .
به طور كلي شركت ها از اجتماع حداقل دو يا چند نفر جهت انجام فعاليت تجارتي و رسيدن به سود و در عين حال با هدفي واحد تشكيل مي شوند .

توجه داشته باشيد برخي از شركت ها از مفهوم فوق كمي متفاوت هستند ، چنانچه هدف از ثبت شركت هاي تعاوني از فعاليت ، با شركت هاي سهامي خاص و مسئوليت محدود متفاوت است .
شركت تعاوني جهت بهبود و ترفيع وضعيت اقتصادي و اجتماعي اعضاء ، تأمين حوائج آن ها تشكيل مي گردند .

مراحل ثبت شركت

ثبت شركت تجهيزات پزشكي

۶ بازديد

 از گذشته ثبت شركت تجهيزات پزشكي بسيار مورد توجه بوده است چنانچه با در نظر گرفتن وضعيت و شرايط فعلي ، افزايش روز به روز قيمت كالا هاي پزشكي ، پيشرفت تكنولوژي ، واردات و صادرات اين قبيل كالا به يكي از پر درآمد ترين مشاغل تبديل شده و وضعيت قابل توجه در اين دسته كالا ها جمعيت كثيري را به واردات اين دسته كالاها و اخذ كارت بازرگاني كشانده است .

در اين مقاله قصد داريم در مورد ثبت شركت تجهيزات پزشكي ، مراحل ، مدارك ، شرايط و هر آنچه كه بايد در مورد ثبت اين نوع شركت ها بدانيد توضيح دهيم .
متقاضيان ثبت شركت تجهيزات پزشكي در نظر داشته باشند كه اين شركت ها ضوابط و قواعد خاص به خود را دارند كه تمامي آن ها بايد رعايت گردد كه به طور كامل شرح خواهيم داد .